Monday, October 17, 2016

Aandeleverhandeling ( Standard Bank )

BTTB gesê: 30-03-2007 09:45 A handel onder R10K sal kos sowat R100 per transaksie. Wees op die uitkyk vir verfrissende die bladsye te dikwels as wat 'n paar rand sal bydra tot wetsontwerp die maand se. As jy kliek op die 'lewendige pryse & quot; . Dink oor 5c per lewendige aandeel, 2c per indeks. Lasbriewe is ook baie goedkoper om handel: R55 'n handel. Hi Kiepie, Indien 'n gratis diens imo wees. Natuurlik as deel van MyADSL ons almal weet hoekom plaaslike inhoud kos soveel in Suid-Afrika, so ek sal huiwer om die banke of wie ook al is offerering n platform om handel te dryf op die JSE te blameer. Nie seker wat die JSE koste vir data uplinks om hierdie instellings? 'N Mens moet Live Pryse gebruik wanneer die koop of verkoop van die & quot vang, reg & quot; prys en as dit neem 'n paar uur of selfs meer as 'n dag dit kan begin om te voeg, veral as jy die dop meer as een aandeel terselfdertyd soos ek doen, in Tabs. Sover Lasbriewe gaan. Ek sal moet 'n kursus of twee by te woon voordat ek die pad waag af. Nog 'n newbie by aandeleverhandeling. Slegs handel sedert Desember. Nou kan ek sien Telkom se aandeelprys met my Kartering sagteware. Jy kan Telkom uit die Poskantoor maar jy kan die Poskantoor nie uit Telkom.


No comments:

Post a Comment