Wednesday, October 5, 2016

Aanlyn Handel Kaart Spel Enjin

Trading Card Game Posted 1 April 2012 - 07:25 Hallo there33; Ek is newbie in C # en in programmering te. Ek speel graag tweegeveg Meesters en dus het ek besluit om te maak Dueling sagteware genoem DMC (tweegeveg Meesters Civilization). Duel Masters is 'n handel kaart spel byna soos Magic the Gathering maar in tweestryd Meesters beide spelers het 5 skilde en elkeen vernietig al opponent39; s skilde en maak dan die finale aanslag op opponent sal wen. Duel Masters het mana stelsel te hou Magic en natuurlik dek, begraafplaas en battlezone. Nou, die rede vir die skep van hierdie onderwerp is; 1- Ek wil net 'n paar idees oor hoe moet ek maak battlezone, manazone, begraafplaas, dek en hand sone. Ek vra nie vir kodes, ek hoef net 'n paar voorstelle / idees hoe om hierdie sones te maak as ek nuut in C # en ek hoef nie baie ervaring. Wat moet ek doen om battlezone verdeel in twee, een vir 1 speler 'n ander vir 2-speler en twee speler kan sien dit, sodat hulle albei weet wat wesens / monster gedagvaar of wat spel is gegooi? 2-Hoe om in te breek / untap kaarte soos gebruik mana sal outomaties tik, sal aanvallende wesens tap. Vir hierdie kan ek 'n paar kodering nodig want ek het nie 'n idee vir dit nie ek weet sy sintaksis doen. Die iets wat buite my denke, hoe sou card / beeld gaan in kraan posisie? Moet ek gebruik 'n paar omkeer logika soos wat ons doen in tou geval? 3-Ek het dek gebou opgerig, maar ek moet beelde en kaartbesonderhede te wys aan die gebruiker. Enige idee? Ek gebruik LISTBOXES En hier is beeld en kodering van MY dek bou: //imageshack. us/photo/my-images/88/1213if. jpg Daar is slegs 6 card name wat ek gebruik in hierdie, maar moenie dink dit is genoeg daar is meer wat ek later sal voeg na die leer van die metode hoe om foto's en kaartbesonderhede voeg en skakel dit met hierdie naam sodat wanneer die gebruiker gekliek dit hy kan sien sy beeld en detail en kan dit voeg in sy dek.


No comments:

Post a Comment