Tuesday, October 11, 2016

Trading Tennis Strategie

Make Money Online - TRADING TENNIS Tennis Trading Guide *** 6 Nuwe video's bygevoeg Julie / Augustus 2015 *** Gids sluit die strategie wat ek gebruik die meeste elke dag! Voltydse handelaar as jou mentor Gesonde verstand benadering Speler notas en eienskappe Gratis statistieke sigblaaie Betfair is soortgelyk aan 'n beroepswedder, behalwe asook agtergrond van 'n speler te wen jy kan ook sit dit om te verloor. Hierdie funksie kan ons 'n wins op beide spelers voor die einde van die wedstryd het en ons gee nie om wie wen! (Voorspellings, previews en handel advies vir alle wedstryde van die dag se) & Quot; Dankie vir die samestelling van so 'n ongelooflike produk. Ek het geen handel ervaring voor die aankoop van die kursus en nou is ek maak 'n gemiddeld van Ј500 per maand en dit gate uit geniet. Ek sou hoogs hierdie kursus aanbeveel & quot. - Lukas Paull 'N betaling - geen maandelikse inskrywing! *** Ek werk saam met jou van dag 1 te bespoedig jou leer en ek waarborg jy sal dit nie vind 'n beter kliëntediens óf aanlyn of aflyn! My agtergrond voordat jy in die handel is hoogs gefokus op opleiding / afrigting so ek beter in staat om jou begrip te verbeter as die meeste *** Werk saam met my! & Quot ;. jy het een van die beste handel produkte op die mark en jy dit prys manier te goedkoop vir daardie! & Quot; - Graham Laurie van die Cashmaster blog "Paulus weet regtig sy dinge - daar is geen wafel of leë beloftes, net goeie direkte handel advies (wat doen jy uit 'n Yorkshireman verwag?) Dat jy weet is afkomstig van 'n kenner nie, maar is maklik om te volg & quot;. - Dylan Jonger As jy op soek is na 'n produk / diens wat jou geld neem en laat jou toe om voort te gaan met die leer op jou eie dan is jy op die verkeerde plek. As jy 'n diens wat jy neem deur middel van die taai vroeg leer maande en nie dink dat enige van jou vrae is dom mense wil dan is dit waar jy dit nodig om te wees! Ek het nie net verkoop jy 'n Gids en ek sal nie probeer om & quot; blind met die wetenskap & quot ;. Ander dienste sal probeer om jou te mislei met fancy woorde en & quot; magiese & quot; statistieke. Trading tennis is oor gesonde verstand en harde werk. Ek werk saam met jou vir so lank as wat jy nodig het om jou handel te ontwikkel. Daar is ook 'n lid 'in die spel chatroom wat baie mense vind nuttig as ons 'n goeie mengsel van nuwe ouens (en 'n paar nuwe gals!) En ervare handelaars. Dit is 'n baie vriendelike groep wat al probeer om mekaar te help met wenke en idees. As jy enige vrae het e-pos my by infotradesharktennis Lees verder vir meer inligting. & Quot; Die webwerf het baie strategieë en video's. 'N Groot inleiding tot tennis handel. Paul is altyd gereed om navrae of vrae te beantwoord en gee raad. Kliëntediens uitstekende & quot. - Clive Holland Site voortdurend opgedateer Tennis is ideaal vir verhandeling Die tennis seisoen duur ongeveer 11 maande van die jaar met die af-seisoen om die hele Desember. Elke week is daar ten minste 1 toernooi van óf die ATP-Toer (Mans) of die DWBI Tour (vroue). ALLE ATP en DWBI wedstryde is in die spel markte op Betfair. Dit beteken dat jy kan terug te plaas en verbintenis lê tydens die spel. *** Die doel van die handleiding is om jou te help om te leer hoe die markte beweeg. Die beste manier wat ek gevind het om dit te doen is om te breek die handel af in eenvoudige strategieë. Deur die gebruik van hierdie strategieë wat jy gaan besoek en vertroud is met die tennis markte en in staat wees om jou handel plan te pas om die wedstryd situasie *** & Quot; meer as gelukkig om die dienste wat aangebied word deur Paulus beveel. Het jy al ooit nuttig en bied 'n goeie diens vir die lede, veral vir die goedkoop leeftyd lidmaatskap prys & quot!; - Steve Die Tennis Trading Guide bevat: - 2 strategieë geskik vir nuwe tennis handelaars - Verskeie ander strategieë om verskillende wedstrydsituasies te pas - Alle strategieë sluit in 'n video van my dit deur middel van 'n wins - Algemene advies afdeling oor tennis handel - Daily wenke en opsommings van die komende wedstryde. E-pos my as jy 'n opsomming van 'n bepaalde wedstryd wil - Unlimited e-pos ondersteuning en advies - Lede Slegs in die spel Chatroom - Speler aantekeninge oor die top 50 ATP en WTA spelers - Statistiek sigblaaie vir alle ATP en WTA spelers met gratis updates Al die inligting is verskaf aan jou as 'n webwerf. Ek verkies om dinge te doen op hierdie manier sodat dit makliker vir my om die webwerf te hou opgedateer en ook sodat jy nie hoef te betaal vir enige updates as jy doen met 'n normale ebooks! & Quot; Die Tradeshark handel gids is fantasties waarde in my mening, ek wens ek het dit veel vroeër ontdek. Heeltemal aanbeveel & quot; - Laurence Coleman Aan al die inligting wat jy in my Trading Guide deur trial and error sal jy jare neem leer. Laat my bespoedig jou leerproses deur my kennis te deel en om u te lei deur middel van wat sal 'n genotvolle stokperdjie geword. Met verloop van tyd kan dit die moeite werd tweede inkomste en miskien meer geword. Die groen figuur onder die naam van elke speler is die wins as die speler wen die wedstryd. & Quot; Tradeshark en sy instruksies was my beginspan stappe in die wêreld van tennis handel. Daar was nie 'n vraag wat ek kon hom nie vra en nie een van hulle is onbeantwoord gelaat. Ek sal altyd dankbaar wees vir sy geduld en advies. Hy het vir my gewys wat tennis handel was werklik alles oor. Die ervaring en kennis wat ek opgedoen het tydens 'n lang sessies in sy kletskamer is sonder weerga & quot!; - Marko Bukovnik Screenshot van Die Geeks Toy handel aansoek Strategieë Beginner's Ingesluit in my gids is twee spannende eenvoudige strategieë wat 'n beginner pretty much dadelik kan gebruik. In hierdie strategieë ek gee jou die presiese punt waar 'n handels - en die presiese punt van die handel te verlaat tik. Ook ek het geen besluite van die beginner handelaar met 'n baie basiese, maklik weggeneem om instruksies oor wat om te doen indien die handel die manier waarop ons wil nie werk volg. Deur die volgende my baie eenvoudige reëls die risiko om jou handel bank baie klein gehou word. *** Met die doel om strategieë die beginner se om jou te help om betrokke te raak met die markte te kry en te leer hoe hulle reageer op wat gebeur op die baan. Hulle is nie bedoel om jou toelaat om 'n waardevolle inkomste te maak op hul eie ***


No comments:

Post a Comment