Tuesday, October 11, 2016

Draad Nooit Verloor Weer!

Draad: Nooit weer verloor. - TheRumpledOne Nooit verloor WEER. - TheRumpledOne Nooit verloor weer !! My TREND indikasie - nooit verloor WEER. draad was die mees wyd beskou draad in TradeStation geskiedenis. Ek glo dit nog steeds hou die rekord vir die meeste aantal standpunte. Ek het besluit om & quot; te laat herleef & quot; dit weer. Die nooit verloor WEER. draad op BabyPips sal die mees wyd beskou draad daar wees. Die bottom line is dat jy nie het om die dag, week, maand, of jaareinde in die rooi. Jy kan winsgewend wees. Jy kan nie wen elke handel, maar jy sal winsgewend wees. Ek weet die meeste van wat jy gelees het oor geldbestuur, risikobestuur, posisie sizing, tot stilstand kom, ens So dan wat die rede (s) wat jy nog verloor? Is die mark klop jy? Is jou tot stilstand kom om te jag? Of is jy net gee jou geld weg? Wanneer jy die verhandeling JUNGLE betree, is jy teen die beste handelaars in die wêreld. Hulle is slimmer, vinniger, meer geld, beter toerusting, beter toegang tot inligting. beter alles as jy doen! Wat maak jy dink jy kan wen? Wat & quot; voorsprong & quot; jy bring na die tafel wat jou sal toelaat om hul geld te neem? Weet jy nie die spel is & quot; getuig & quot; teen julle net graag in Vegas? Wat is die rede waarom jy sien 'n paar geldeenheid pare beweeg oor 'n 100 pitte nog 'n dag is jy gelukkig skaars selfs breek? Wat maak handel so moeilik vir jou? Wat doen jy? Ek weet wat jy gelees het oor 'n verhandeling van plan, het jy nie? Het jy 'n? Kom, wees eerlik. Het jy regtig 'n verhandeling van plan? As jy dit doen, dink jy regtig HANDEL VOLGENS jou plan? Kom nou, dit is tyd om Gesny UP. Wat van al daardie handel boeke, kassette, video's, en seminare? Het jy al ooit wonder hoekom daar so baie is? Ek het net EEN het die antwoord, dan sal dit nie gaan & quot; virale & quot; en almal sal wees handel hierdie metode? DINK DAAROOR. Wat van al daardie aanwysers, EAS, blackbox, handel seine en stelsels te koop? As een van hulle het nie sou dit gaan & quot; virale & quot ;, ook? Ek het honderde gratis aanduiders vir TradeStation, eSignal en Meta Trader gepos. Hoekom? Want ek kan! Ek hou nie daarvan om mense te sien honderde en duisende dollars betaal vir kode, waarvan die meeste, nie werk nie of is weg hoë kant, IMHO. As jy my check, sal jy sien ek is verban van baie forums. My GRATIS aanwysers is 'n bedreiging vir hul kontantvloei. My vrye onderwys materiaal ook hul kontantvloei te dreig. Doen die wiskunde. Ek is daarvan beskuldig dat & quot; hernoeming & quot; aanwysers. Ja, ek die naam van hulle nadat ek hulle verbeter, want as ek 'n aangepaste weergawe van die presiese dieselfde naam te plaas as die oorspronklike dan kry & quot dit; trap op & quot; en 'n goeie programmeerder weet beter as om te stap op-kode. Maar ek plaas my hersiene / verbeterde / vaste weergawe vir gratis op dieselfde perseel Ek afgelaai hulle van. So waar is die misdaad? Sommige mense laat hul ego's in die pad. Ek is daarvan beskuldig dat SPAMMING omdat ek 'n IB vir MB Trading. Voordat ek 'n IB was, het ek nie eens weet wat 'n IB was. Die rede is ek 'n IB was, want toe ek uitgevind het dat daar geen vaste versprei Forex, het ek dadelik 'n rekening geopen met EFX Groep en gepos daaroor oral waar ek kon. Dit het die effek van die totstandkoming van EFX meer kliënte. As 'n dankie, hulle het vir my 'n IB. En dit het my verbied om webwerwe wat SPREAD makelaars het vasgestel adverteerders. Wanneer geld betrokke is, is dit 'n hond Eat Dog eet RTT TE oerwoud. Hoe gouer jy leer dat die feit dat die beter. Die doel van hierdie draad is om jou te wys hoe om nooit weer verloor. Trading is eenvoudig. Mense verhandel lank voor daar rekenaars en aanwysers was. So hoekom het jy so baie rekenaars en aanwysers? Wil jy regtig weet hoe die forex mark bedryf? Of weet jy presies hoe om 'n bestelling te plaas? Wat het jy gekry jouself in? DINK DAAROOR!


No comments:

Post a Comment