Monday, October 17, 2016

Ryg Wat Is Jou Handleiding Back Testing Oplossing In Meta Trader 4

Draad: Wat is jou handleiding back testing oplossing in Meta Trader 4? Wat is jou handleiding back testing oplossing in Meta Trader 4? Ek wil graag 'n oplossing vir die toets van die handleiding handel strategieë te vind. Ek sou graag wou weet wat julle doen vir back testing, as jy 'n goeie oplossings gevind het. By the way, ek hoop jy hou van die mooi skrif kleure ek gekies. Wat ek doen nou suig Tot nou toe het ek is back testing strategieë deur te blaai pad terug in die geskiedenis, die keuse van 'n punt waar ek die mark wou ingaan, sien wanneer denkbeeldige stop verlies en neem wins punte sal bereik, dan bereken wins en verlies met die hand. Die voor die hand liggende probleme met hierdie metode is hoofsaaklik dat dit tydrowend, onakkurate, en ook maklik om data per ongeluk sien uit daarna. 'N ideale oplossing Ek is op soek na oplossings vir die hand backtest. Ek dink 'n oplossing te vind wat sal toelaat dat jy 'n kaart te sien in die verlede, plek denkbeeldige bestellings met S / L, T / Ps, sleep tot stilstand kom, ens, en dan die bespoediging van die verloop van tyd om te sien wat gebeur, die aanmelding van die resultate. Die gebruikerskoppelvlak sou verkieslik wees intuïtief, gebruik dit moet reguit vorentoe wees. Nie seker of 'n EA binne MT4 verkieslik sou wees om 'n eksterne inligting. Ek dink dit sou, soos met 'n eksterne inligting, jy sal waarskynlik nie toegang tot jou persoonlike instellings in MT4 het. Ek dink dit mooier sou wees om alles in MT4. Oplossings Ek het gevind Ek het vier oplossings tot dusver gevind. Ek het nie geïnstalleer enige van hulle, maar tog. Ek sal hulle onder in die geval 'n paar mede-newbies dit dalk nuttig vind plaas. As jy een van hulle het probeer, laat my weet wat jy dink. VHandsTrade - Dit is 'n EA. Dit is gratis. Die instruksies is ongelooflik moeilik om te verstaan. Dit lyk ingewikkeld om te installeer. Van die skerm skote, het die koppelvlak lyk nie intuïtief, en moontlik in Russies. Nie seker of hoe moeilik dit is om te gebruik. LFH Handel Simulator - Dit is 'n EA. Dit is gratis. Instruksies lyk maklik. Lyk redelik maklik om te gebruik. Ek leun oor na die keuse van hierdie een. Eenvoudige Forex Tester - Dit is 'n EA. Dit is $ 97. Hierdie een het my kwyl. Geen vrye verhoor, maar 'n 60 dae geld terug waarborg. Die verkope bladsy is al groot vet fonts, goedkoop bemarking taktiek, en irriterende, wat gewoonlik snellers my geestelike rooi vlae, maar die YouTube video's wat hy gemaak het is uitstekend. Ek wil nie, maar op die oomblik, nie gereed is vir die $ 100 belegging. Ek sal dit oorweeg in die toekoms. Forex Tester - lyk soos 'n eksterne artikels wat MT4 boots. Dit is $ 200. Lyk vriendelike om te gebruik. Nie seker of ek sou 'n eksterne inligting wil, maar dit lyk vir goeie eienskappe het. Wat vir jou werk? Ek wil graag weet wat julle doen vir die handleiding back testing. Deel asseblief. Wat is beter, en EA binne MT4, of 'n eksterne app? Enige gedagtes?


No comments:

Post a Comment